Ysb, 50årsfest och Sthlm

Åh 24-26 oktober. Vilka dagar. Jag, Mattias, Pia och Peter var i ystad på ystad saltsjöbad. Underbart på alla sätt. Vi tog det lugnt, spaade, drack gott och åt hyfsat gott också. Andra kvällen hade vi bokat bord i fen nya italienska restaurangen på YSB och den var fasen ingen höjdare, svindyr finmat som inte smakade något vidare, men annars åt vi bra. Första kvällen hade vi med tapas och frukosten på ysb är alltid ljuvlig. Vi bodde väldigt nära varandra med utsikt över havet. Kvällarna var vi i Pias och Peters rum, vi spelade spel och drack gott. Den 26:e firade jag och Mattias dessutom 15 år tillsammans, helt galet vad tiden går. 

Förra helgen hade Mattias äntligen sin 50-årsfest. Vi var i viby klubbstuga (som vi gått sanera dagen innan) och hade förberett festen hela veckan. Temat för kvällen var schlager och jäklar i låda vad folk gick all in! Magiskt. Vi bjöd på lasagne, sallad och bröd. Vin och öl till maten givetvis och sen öppnade Linus schlagerbaren med en rad färgglada och goda drinkar. 40 pers var vi som dansade och skrålade schlager. Allt var perfekt förutom att någon bokat taxi redan 00.30 till de flesta i sällskapet så festen fick ett abrupt slut. Det var en besvikelse mitt i all eufori faktiskt. Men fina gratulationer och grymt uppvaktad blev M, en kväll vi inte glömmer. 
I måndags åkte jag sen med jobb till Sthlm. Alla platsansvariga (inklusive Lucas), Kajsa och jag var det som åkte. I måndags hade vi platsansvarigträff på AFK och på kvällen var vi ute och strosade lite på stan innan vi pt gott på TGIF. Igår var på ledarforum och sen åkte alla utom jag hem eftersom jag även hade UC-träff idag. Nu sitter jag dock på flygbussen på väg till Bromma och längtar efter att få komma hen till min family ❤️
På tal om family.. Lucas och Emilie har fått lägenhet i stan. Den 2/1 går flyttlasset. Blandade känslor för det minst sagt..😏

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0