Skolbyte och löpning

Såhär. Skolbyte check. Buss till och från skolan (själv!) check. Sluta fritids check. Jäklar i låda här går det undan. 
Ja vi landade slutligen i ett skolbytebeslut och såhär en vecka senare känns det rätt. Alice är gladare, verkar må bra igen och har landat efter all turbulens. Jag är också väldigt glad över det här beslutet och hoppas den känslan håller i sig.
Fredag och sol, ja riktigt vårväder faktiskt. 
Ganska nyligen hemkommen från en löprunda. Årets första utomhus och fem km check. Så himla glad att jag kunde springa obehindrat hela rundan, kändes helt fantastiskt. Träningen har verkligen gett resultat. 
Nästa vecka är det sportlov, vi har kombinerat med jobb hemifrån och att Alice hänger med till jobb. Någon dag blir det även lek med Leon. 
På jobb är det lite sisådär. Jag trivs men känner att det framöver blir mycket. Kajsa pluggar och ska visst va ledig 20% för det samtidigt växer vi i Lund och Isabelle som stöttat mig en del i krstd kommer gå på föräldraledigt igen. Jag är rädd att inte mäkta med, vi får se det finns andra intressanta tjänster att kika efter isf.
Nu dusch sen ett glas gott och freeeedag! 

(null)
Övar på att åka buss förra helgen :) 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0