2019 - ta ingen skit!

Första dagarna på nya året blev det så himla tydligt för mig. 2019 (och framåt) är året då jag ska lägga min tid på människor som jag vill vara med och som faktiskt uppskattar mig tillbaka. Jag är färdig med att åka på kalas, gratulera och fira jul med människor som näst intill utan anledning inte ens kunde komma på min 40-årsdag. Jag är så jävla färdig med att åka och fira sådana som aldrig ens försöker komma till Alice kalas. Jag är definitivt färdig med att vara en person som sen utåt ska visas upp i instaflödet då man tackar för mysigt födelsedagsfirande. Är det det och varannan jul ni ska ha mig till så glöm! 

Jag tänker också i fortsättningen tacka nej till sådant jag egentligen inte vill göra. Inga jävla ursäkter, inget hitte på om ditt eller datt, bara ett hederligt NEJ (lägger möjligtvis till tack efteråt). 
Och tacka JA! Till sådant jag vill. Ägna mig åt människor jag vill ägna mig åt. Älska. Älskas. Njuta. Leva. Må mitt bästa jag!

2019 - ingen skit, inget slingrande, ursäktande eller säga ja när hjärnan tänker nej. Så. Jävla. Färdig. Med. Det.
Punkt. 


(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0