Simsim

Idag skulle jag gjort miljarder saker. Men typ inget har blivit gjort. Skitsamma. Efter Alice dagistid var det babysimdax. Idag var både jag och M med. Lyx! Haha lite kul att det fortfarande heter babysim ju :) Min lilla Snorpa-bebis :) I början var det så mysigt att bada med Alice. Hon låg där i famnen och bara njöt. Nu är det fortfarande lika mysigt men fullt ös! Hoppar från kanten och är hellre under vattnet än över. Lilla fisken :) Kollade bakåt i bloggen och hittade här att vi faktiskt började babysimma så tidigt som två dagar innan Alice  tremånadersdag! Vi har hållt på länge ju. Och jag vill aldrig sluta. Det är verkligen en härlig upplevelse att vara och bada med henne. Tid tillsammans, närhet, prat och massa skratt. ÄLSKA!




Kommentarer
Så här sa: Carro

Bada är härligt och mysigt! Roligt att ni började så tidigt med Alice. Vi kunde ju inte. Men jag är glad att vi började överhuvudtaget! Får ju alltid träffa er ngn gång i veckan oxå :) Imorron ses vi igen. Det är oxå härligt mysigt! ILY!

2009-09-24 @ 18:30:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0